View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Dec 10, 2018 3:34 pm



Reply to topic  [ 5 posts ] 
 DUNGEONBALL LEAGUE 2016 
Author Message
Mega Vicious Carnivore
User avatar

Joined: Thu Apr 20, 2006 2:54 pm
Posts: 604
Location: Everywhere, everywhere...
Post DUNGEONBALL LEAGUE 2016
The Dungeonbowl League (2016)

Ημερομηνία λήξης συμμετοχών: Παρασκευη 22 Ιανουαρίου 2016
Ημερομηνία κλήρωσης ομίλων και έναρξης league:Σαββάτο 23 Ιανουαρίου 2016

Ο νικητής του τελικού θα βραβευτεί με το Dungeonbowl Trophy, το οποίο επιτρέπει την αγορά του Inducement Wizard με 50.000 gold αντί για 150.000 gold που είναι η κανονική του αξία, για κάθε παιχνίδι που το Trophy είναι στην κατοχή της ομάδας. Επιπλέον τα Winning και οι Fans διπλασιάζονται στην φάση του τελικού. (Μην ξεχνάτε πως για κάθε Trophy που έχει στην κατοχή της μία ομάδα παίρνει αυτομάτως και ένα Team-Reroll, ανεξαρτήτως τι άλλο δίνει το Trophy, οπότε ο νικητής παίρνει ένα επιπλέον Team-Reroll που μετράει κανονικά στο TeamValue της ομάδας).

Ισχύουν όλοι οι κανόνες που υπάρχουν στο threat ΕΣΠΑΙΡΟΣ BloodBowlLeagues (παρακαλώ να τους διαβάσετε), με τις διευκρινήσεις που θα βρείτε παρακάτω.

Χρηση Ζαριων: Ο καθε παικτης μπορει να χρησιμοποιησει τα δικα του ζαρια, τα ζαρια του συλλογου ΚΑΙ τα ζαρια του αντιπαλου του. Αρνηση ενος παικτη να χρησιμοποιηθουν τα ζαρια του, οδηγει στον μηδενισμο του για το εν λογω ματς.

Παρουσια Διαιτητη: Δεν κρινεται απαραιτητη, αν το επιθυμουν και οι δυο παικτες, αν ομως δημιουργηθει θεμα που δεν μπορουν να λυσουν, μηδενισμος και των δυο (οπως ισχυε και περυσι δηλαδη ).

Συμμετοχη ατομων εκτος συλλογου: Επιτρεπεται και η συμμετοχη ανερχεται στα 10 ευρω ανα λιγκα.

Πιο κατω θα παραθεσω και υπενθυμισω τα House rules που ειχε φτιαξει ο Στελιος με οποιες μικροαλλαγες υπαρχουν υστερα απο την κουβεντα που εγινε:

Transfer Period:
Στο τέλος της κάθε league, με την προϋπόθεση ότι ο παίκτης κρατάει την ίδια ομάδα, υπάρχει μεταγραφική περίοδος.
Ο κάθε προπονητής δικαιούται να πουλήσει και να αγοράσει νέους παίκτες. Η πώληση γίνεται στο μισό (rounded up) της τωρινής αξίας του κάθε παίκτη, ακόμα και αν η αξία του έχει ανέβει λόγο advancements. Επιπλέον η αγορά των νέων παικτών που αντικαθιστούν τους παλιούς μπορούν να γίνουν με 2 advancements λιγότερα αυτών που πουλήθηκαν (αν υπήρχαν). Αν για παράδειγμα πουλήσω έναν παίκτη με 4 advancements, μπορώ να αγοράσω έναν νέο με 2 advancements, ή δύο με 1 advancement κ.ο.κ. τα οποία ρίχνονται κανονικά, αφού πρώτα αποφασιστούν οι αγορές και πόσα level ups θα έχει ο κάθε παίκτης, και το κόστος τους ανεβαίνει ανάλογα. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν λεφτά από το Treasury και όσα περισεύουν επιστρέφουν εκεί. Αν παρόλα αυτά τα advancements δεν μπορούν να ολοκληρωθούν από τα υπόλοιπα λεφτά, λόγω του μεγάλου τους κόστους (πχ +1 STR), τότε θα πρέπει ο προπονητής να αλλάξει το advancement ή να το αφαιρέσει τελείως.


New Star Players:
Αν μία ομάδα σταματήσει τα παιχνίδια ή πουληθούν παίκτες από μία ενεργή ομάδα την μεταγραφική περίοδο, όσοι από αυτούς έχουν το 4ο advancement (δηλαδή 51+ SPP), θα γίνονται Star Players. Επιτόπου χάνουν όλα τα Injuries που έχουν λάβει (shamans τους περιποιούνται για να τους γιατρέψουν), λαμβάνουν το skill Loner και ανεβαίνει η αξία του κατά 10.000 για κάθε skill εκτός του Loner (ακόμα και αν αυτό είναι αρνητικό) και για κάθε +Stat που κατέχει ο παίκτης. Αυτοί οι παίκτες μπαίνουν σε νέα λίστα η οποία θα οργανώνεται και θα ανανεώνεται στο site αλλά και στον χώρο του συλλόγου.
Οι παίκτες θα μπορούν να λαμβάνονται από το ίδιο είδος ομάδας από την οποία προήλθαν ή απο παρόμοιες με την νέα τους αξία. Αν αγοραστούν όμως για έναν αγώνα από ίδια ομάδα από την οποία δημιουργήθηκαν, θα κοστίζουν την αξία τους πριν την προσαύξηση για το κάθε skill.


Tricolor:
Οι μινιατούρες των ομάδων θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 βασικά χρώματα και αρίθμηση για να θεωρούνται κατάλληλες να πάρουν μέρος στην league.


Timer:
Θα υπάρχει χρόνος για τον κάθε γύρο που θα είναι 4 λεπτά αυστηρά (εξαιρέσεις θα είναι οι νέοι παίκτες για τους πρώτους 3 αγώνες μέχρι να εγκλιματιστούν με το άθλημα). Το χρονόμετρο ξεκινάει άμεσα μετά το τέλος του γύρου του αντιπάλου.
Εάν και εφόσον με το πέρας των 4 λεπτών δεν έχει ολοκληρώσει τον γύρο του ο παίκτης, θεωρείται turnover και με το τέλος του τελευταίου action που έχει δηλώσει, σταματάει να παίζει και ξεκινάει ο επόμενος.
Ο χρόνος σταματάει να "τρέχει" μόνο όταν υπάρχει ανάγκη να γραφτεί κάτι στο Game Record Sheet, όπου ο παίκτης κάνει άμεσα παύση στον γύρο του και συμπληρώνει μαζί με τον αντίπαλό του, οτιδήποτε είναι ανάγκη να γραφτεί.


Referee:
Σε κάθε αγώνα θα υπάρχει διαιτητής για να διορθώνει λάθη στους κανόνες και να παρακολουθεί στην καταγραφή των αποτελεσμάτων.


Team Reroll:
Απαγορεύεται το reroll της ομάδας μετά την ημερομηνία έναρξης της league.


Illegal Procedures:
Παίζουμε κανονικά τον κανόνα των Illegal Procedures εκτός και αν οι δύο παίκτες αποφασίσουν από κοινού στην αρχή του αγώνα για το αντίθετο.


Peek:
Μπορείτε να δείτε την ομάδα του αντιπάλου σας οποιαδήποτε στιγμή, αφού πρώτα έχουν ολοκληρωθεί και για τους δύο παίκτες, ο ίδιος αριθμός αγώνων. ( Αυτο μπορει να αλλαξει, οταν μπει η on-line εφαρμογη )


Post-Match:
Τα level ups και οι αγορές θα γίνονται αυστηρά στο τέλος του αγώνα και όχι στην αρχή του επόμενου.


Ties:
Για πρόκριση στην φάση των knock-out, σε ισοβαθμία μεταξύ 2 παικτών, πρώτα μετράνε τα touchdowns μεταξύ των αγώνων τους. Αν υπάρχει ισοπαλία, μετά μετράνε τα συνολικά touchdowns. Αν υπάρχει πάλι ισοπαλία, μετά μετράνε τα συνολικά casualties. Αν στην απίθανη περίπτωση υπάρχει πάλι ισοπαλία, τότε μετράει το ELO Aν για όνομα του Θεού υπάρχει πάλι ισοπαλία, τότε θα πέσει ένα unmodified d6 για τον καθένα και αυτός που φέρει το μεγαλύτερο περνάει.


Bounties:
Ο κάθε προπονητής μπορεί να δηλώσει επικήρυξη, είτε για την ήττα ενός παίκτη, είτε για τον σοβαρό τραυματισμό ή τον θάνατο κάποιου, ή ότι άλλο επιθυμεί. Για να γίνει αυτό, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να μου κάνει post στον αντίστοιχο thread με την ομάδα και τα στοιχεία επικήρυξης, αλλά και το ποσό που διαθέτει.
Τα λεφτά θα πρέπει να υπάρχουν στο treasury του. Θα αφαιρούνται άμεσα και θα μένουν σε ένα pool. Επιπλέον αν κάποιος θέλει να συνεισφέρει σε αυτό το pool, το συμπληρώνει στο thread και εγώ θα ανανεώσω το αρχικό post και το treasury της ομάδας του.
Η επικήρυξη μπορεί να ενδιαφέρει μόνο ένα άτομο, παράδειγμα να δίνεται σε κάποιον ένα ποσό για να νικήσει τον επόμενο αντίπαλό του, ή σε ένα σύνολο ατόμων, παράδειγμα να πεθάνει ένας συγκεκριμένος παίκτης από μία ομάδα.
Από την στιγμή που έχει γίνει μία επικήρυξη, δεν μπορεί να ακυρωθεί, παρά μόνο αν πλέον δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί, όπου και τα λεφτά επιστρέφουν στους προκατόχους τους και η επικήρυξη διαγράφεται.


Conceding:
Μπορείτε να κάνετε concede από έναν αγώνα είτε πριν την αρχή του, είτε στο ημίχρονο, είτε οποιαδήποτε στιγμή στήνεται η ομάδα σας πρώτη στο γήπεδο. Το παιχνίδι λήγει άμεσα με σκορ 2-0 (όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα μέχρι τώρα). Ο νικητής του αγώνα παίρνει το MVP και τα Winnings του αντιπάλου. Επιπλέον, τα δύο touchdowns που θεωρείται ότι μπήκαν λόγο του σκορ, τα καταγράφει ο νικητής σε όποιους δύο παίκτες θέλει (όχι στον ίδιο).
Τέλος, ο παίκτης που δήλωσε το concede, παίρνει ανάλογα με την league, το αντίστοιχο penalty στα PRP. Επιπλέον χάνει αυτομάτων 1 Fan Factor, δίνει το MVP και τα Winnings του στον νικητή και για όσους παίκτες έχουν 51 SPP και πάνω, ρίχνεται για τον καθένα ξεχωριστά 1d6 και αν έρθει 1-3, τότε ο παίκτης εγκαταλείπει την ομάδα. Αν συμβεί στην φάση των Knock Out και μετά, όπου δεν μετράνε πλέον τα PRP, το conceed σημαίνει αυτομάτως ότι ο προπονητής θα πρέπει να δημιουργήσει νέα ομάδα στην επόμενη league και δεν μπορεί να κρατήσει την ίδια.
Διευκρινίζεται ότι όλα τα παραπάνω penalties ισχύουν ΜΟΝΟ στην περίπτωση του κατά βούληση concede. Στην περίπτωση που ο παίκτης δεν μπορεί να στήσει τουλάχιστον τρεις παίκτες στο γήπεδο και κάνει αναγκαστικά concede, τότε δεν χάνει τίποτα από τα παραπάνω, απλά το τελικό σκορ θεωρείται 2-0 υπέρ του αντιπάλου.


Warning:
Η κάθε αγωνιστική θα έχει διορία 2 εβδομάδες. Κάθε δύο Σάββατα 14:00 η ώρα στον ΕΣΠΑΙΡΟ θα είναι η επίσημη μέρα διεξαγωγής των αγώνων και θα ανακοινώνεται στο thread της αντίστοιχης leagues με τυχών αλλαγές.
Οι αγώνες θα ξεκινάνε ΤΟ ΠΟΛΥ στις 14:10. Αν κάποιος αργήσει πάνω από αυτήν την ώρα και δεν έχει ενημερώσει εγκαίρως, είναι στην διακριτική ευχέρια του αντιπάλου αν θα παιχτεί ο αγώνας κάποια άλλη μέρα, ή αν θα θεωρηθεί ότι ο θύτης έκανε conceed τον αγώνα (με τα αντίστοιχα penalties φυσικά).
Αν υπάρξει ενημέρωση και ο αγώνας δεν γίνει την Κυριακή θα υπάρχει περιθώριο να γίνει μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες μετά από συνεννόηση των παικτών και ενός διαιτητή.
Αν δεν υπάρχει συνεννόηση, τότε ο παίκτης ο οποίος ήταν παρών την επίσημη ημέρα του αγώνα καθορίζει μέρα/μέρες και ώρα/ώρες που μπορεί και θέλει αυτός. Ο αντίπαλός του πρέπει να συμμορφωθεί με αυτές τις επιλογές, αλλιώς γίνεται conceed από μέρους του. Αν δεν καθοριστεί πότε θα γίνει ο αγώνας, η τελευταία επίσημη ημερομηνία είναι την Κυριακή 12:00 πριν την επίσημη μέρα διεξαγωγής της επόμενης αγωνιστικής. Αν κάποιος από τους δύο δεν είναι παρών, το παιχνίδι γίνεται conceed από μέρους του.
Αν δεν υπάρξει καμία απολύτως συνεννόηση και οι δύο παίκτες δεν παρουσιαστούν σε καμία από τις δύο επίσημες ημερομηνίες θεωρείται ότι έγινε conceed και από τις δύο πλευρές.

_________________
Omnipotence, when doing nothing, IS an Art...


Wed Jan 06, 2016 6:13 pm
Profile
Am I a bot?
User avatar

Joined: Sun Dec 01, 2013 7:27 pm
Posts: 92
Location: This side of the Rim
Post 1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Αποτελέσματα

Image

Βαθμολογία Α' Ομίλου

Image

Βαθμολογία Β' Ομίλου

Image

Βαθμολογία Γ' Ομίλου

Image

_________________
You do not make history. You can only hope to survive it.
Image


Wed Mar 09, 2016 12:18 am
Profile
Am I a bot?
User avatar

Joined: Sun Dec 01, 2013 7:27 pm
Posts: 92
Location: This side of the Rim
Post 2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Αποτελέσματα

Image


Βαθμολογία Α Ομίλου

Image

Βαθμολογία Β Ομίλου

Image

Βαθμολογία Γ Ομίλου

Image

Πρόγραμμα 3ης Αγωνιστικής

Image

_________________
You do not make history. You can only hope to survive it.
Image


Wed Mar 09, 2016 12:21 am
Profile
Am I a bot?
User avatar

Joined: Sun Dec 01, 2013 7:27 pm
Posts: 92
Location: This side of the Rim
Post 3η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Αποτελέσματα

Image

Βαθμολογία Α΄ Ομίλου

Image

Βαθμολογία Β΄ Ομίλου

Image

Βαθμολογία Γ΄ Ομίλου

Image

Επόμενη Αγωνιστική

Image

_________________
You do not make history. You can only hope to survive it.
Image


Mon Apr 04, 2016 7:57 pm
Profile
Am I a bot?
User avatar

Joined: Sun Dec 01, 2013 7:27 pm
Posts: 92
Location: This side of the Rim
Post Re: DUNGEONBALL LEAGUE 2016
Βαθμολογία ομίλων μετά την 5η Αγωνιστική

Image


Image


Image

Πρόγραμμα 6ης Αγωνιστικής


Image

_________________
You do not make history. You can only hope to survive it.
Image


Wed May 11, 2016 12:18 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.