View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Sep 17, 2019 4:32 pm



Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
 FAQs 
Author Message
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post FAQs
Questions will be answered here regarding rules and house rules.

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Sun Feb 21, 2010 7:14 pm
Profile YIM
Rookie
User avatar

Joined: Sat Jul 18, 2009 10:16 am
Posts: 108
Location: Never!Land
Post Re: FAQs
Nice!

Λοιπόν πρώτα από όλα κατι βασικό για τις d20. Ο διπλασιασμός του διπλασιασμού είναι Χ4 ή Χ3; Στην 3.5 ήταν Χ3 αλλά στο Saga δεν υπάρχει διευκρίνηση. Να λάβετε υπόψιν πώς δεν υπάρχει συνεχές upscalling του damage λόγω έλλειψης σε magic item και enchants.

Είδα για κάποια character options (force secret and techniques) να δηλώνεται με έμφαση ότι δεν μπορούν να γίνει αλλαγή εφόσον επιλεγούν. Δηλαδή σε άλλα character options μπορούν να γίνουν αλλαγές; Θα υπάρχει π.χ. retraining; Σημειωτέον πώς έχοντας διαβάσει τα statistic blocks αρκετών NPC μεταξύ των οποίων και μερικών γνωστών από ταινίες και παιχνίδια, παρατήρησα πώς δεν γίνεται να έχουν κάποια abilities εκτός αν έχουν κάνει retraining. Παράδειγμα που μου έρχεται άμεσα ο γνωστός (ελπίζω) και αγαπητός kyle Katarn ο οποίος ξέρουμε πώς ξεκίνησε ώς gun for hire και παρόλα αυτά τα talents που απέκτησε από το soldier class είναι αφιερωμένα σε Lightsabers... Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα.

Αν κάποια ιδιότητα σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις σε μια δραστηριότητα ένα στατιστικό έναντι κάποιου άλλου, π.χ. Dex αντί για Str, τότε οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα επηρέαζε το αρχικό στατιστικό στην προαναφερθείσα δραστηριότητα, πλέον επηρεάζει και το δεύτερο; Ένα υποθετικό παράδειγμα: αν κάποιο ability σου επιτρέπει να ρίχνεις Persuassion Checks με STR modifier αντί για CHA και κάποιο άλλο λέει πώς μπορείς να διπλασιάσεις το CHA modifier σε κάποια Persuassion Checks, αυτό σημαίνει πως μπορείς να διπλασιάσεις και το STR modifier; Υπάρχει και ένα παράδειγμα με το Dex να μπαίνει στα damage rolls και έχει πάρει το μάτι μου και abilities που επηρεάζουν το STR modifier στα damage rolls, θα επηρεάζουν αντίστοιχα και το Dex;

Αυτά για την ώρα. Προσεχώς και άλλα...

_________________
And still the men chatted pleasantly, and smiled. Was it possible they heard not? Almighty God! -- no, no? They heard! -- they suspected! -- they KNEW! -- they were making a mockery of my horror! -- this I thought, and this I think. But anything was better than this agony! Anything was more tolerable than this derision! I could bear those hypocritical smiles no longer! I felt that I must scream or die! -- and now -- again -- hark! louder! louder! louder! LOUDER! --

"Villains!" I shrieked, "dissemble no more! I admit the deed! -- tear up the planks! -- here, here! -- it is the beating of his hideous heart!"
- Edgar Allan Poe, The Tell-Tale Heart


Mon Feb 22, 2010 12:54 pm
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: FAQs
Azarel wrote:
Nice!

Λοιπόν πρώτα από όλα κατι βασικό για τις d20. Ο διπλασιασμός του διπλασιασμού είναι Χ4 ή Χ3; Στην 3.5 ήταν Χ3 αλλά στο Saga δεν υπάρχει διευκρίνηση. Να λάβετε υπόψιν πώς δεν υπάρχει συνεχές upscalling του damage λόγω έλλειψης σε magic item και enchants.


Μαλιστα. Όπως στην 3.5. Θα κοιτάξω να δω τα errata αλλά όπως στην 3.5 για τώρα. Άλλωστε Ούτε τα HP είναι ανάλογα της 3.5. Είναι πολύ λιγότερα. Δεν θέλετε κάτι ποιο βάρβαρο. Για τα critical να τονίσω ότι εξαιτάζεται η περίπτωση extra πίνακα random events (από διπλασιασμό μέχρι διάφορα effects όπως ακρωτηριασμούς κτλ) τύπου pathfinder προσαρτημένο στο μέλλον.

Azarel wrote:
Είδα για κάποια character options (force secret and techniques) να δηλώνεται με έμφαση ότι δεν μπορούν να γίνει αλλαγή εφόσον επιλεγούν. Δηλαδή σε άλλα character options μπορούν να γίνουν αλλαγές; Θα υπάρχει π.χ. retraining; Σημειωτέον πώς έχοντας διαβάσει τα statistic blocks αρκετών NPC μεταξύ των οποίων και μερικών γνωστών από ταινίες και παιχνίδια, παρατήρησα πώς δεν γίνεται να έχουν κάποια abilities εκτός αν έχουν κάνει retraining. Παράδειγμα που μου έρχεται άμεσα ο γνωστός (ελπίζω) και αγαπητός kyle Katarn ο οποίος ξέρουμε πώς ξεκίνησε ώς gun for hire και παρόλα αυτά τα talents που απέκτησε από το soldier class είναι αφιερωμένα σε Lightsabers... Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα.


Retraining μπορεί να γίνει αποδεκτό εφόσον γίνει επιτεχθεί μέσω rp και όχι στην απόφαση βαρέθηκα αλλάζω καριέρα. Δεν θα είναι ο κανόνας και θα είναι εξαίρεση εάν και εφόσον γίνει κάτι τέτοιο. Καλή ώρα όπως ο Kyle Katarn.

Azarel wrote:
Αν κάποια ιδιότητα σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις σε μια δραστηριότητα ένα στατιστικό έναντι κάποιου άλλου, π.χ. Dex αντί για Str, τότε οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα επηρέαζε το αρχικό στατιστικό στην προαναφερθείσα δραστηριότητα, πλέον επηρεάζει και το δεύτερο; Ένα υποθετικό παράδειγμα: αν κάποιο ability σου επιτρέπει να ρίχνεις Persuassion Checks με STR modifier αντί για CHA και κάποιο άλλο λέει πώς μπορείς να διπλασιάσεις το CHA modifier σε κάποια Persuassion Checks, αυτό σημαίνει πως μπορείς να διπλασιάσεις και το STR modifier; Υπάρχει και ένα παράδειγμα με το Dex να μπαίνει στα damage rolls και έχει πάρει το μάτι μου και abilities που επηρεάζουν το STR modifier στα damage rolls, θα επηρεάζουν αντίστοιχα και το Dex;

Αυτά για την ώρα. Προσεχώς και άλλα...


Όχι. Δεν το διπλασιάζει.

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Mon Feb 22, 2010 1:26 pm
Profile YIM
Regular Hobby Writter
User avatar

Joined: Sun Dec 20, 2009 8:16 pm
Posts: 368
Post Re: FAQs
επιδη το ανέφερε ο Σωκράτης ποια από τής τρεις διατυπώσεις του jedi code δεχόμαστε. Προσωπικά θα επέλεγα τη πρώτη γιατί νομίζω είναι πιο ξεκάθαρη και λυρική
πχ

Emotion, yet peace.
Ignorance, yet knowledge.
Passion, yet serenity.
Chaos, yet harmony.
Death, yet the Force

_________________
Your mind is software. Program it. Your body is a shell. Change it. Death is a disease. Cure it. Extinction is approaching. Fight it.
- Eclipse Phase


Mon Feb 22, 2010 3:13 pm
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: FAQs
crazygreek wrote:
επιδη το ανέφερε ο Σωκράτης ποια από τής τρεις διατυπώσεις του jedi code δεχόμαστε. Προσωπικά θα επέλεγα τη πρώτη γιατί νομίζω είναι πιο ξεκάθαρη και λυρική
πχ

Emotion, yet peace.
Ignorance, yet knowledge.
Passion, yet serenity.
Chaos, yet harmony.
Death, yet the Force


Θεωρώ πως όλες οι διατυπώσεις είναι ισοδύναμες και σωστές. Δεχόμαστε ως βασική τη ποιο λυτή και γνωστή:

There is no emotion, there is peace.
There is no ignorance, there is knowledge.
There is no passion, there is serenity.
(There is no chaos, there is harmony.)(*)
There is no death, there is the Force.
βασισμένη στον Odan-Urr

Η έκδοση του Luke Skywalker δεν θα είναι διαθέσιμη στους παίκτες καθώτι παίζετε πριν από την εποχή του. Σας το παραθέτω όμως για λόγους.... ποίησης :D

Jedi are the guardians of peace in the galaxy.
Jedi use their powers to defend and to protect.
Jedi respect all life, in any form.
Jedi serve others rather than ruling over them, for the good of the galaxy.
Jedi seek to improve themselves through knowledge and training.

Με άλλα λόγια ναι στο 1 και στο 2 αλλά η βάση σας είναι το 2 για όσους θα ακολουθήσετε το Jedi Code.

Για επιπλέον εξηγήσεις σας παραθέτω στο http://starwars.wikia.com/wiki/Jedi_Code

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Mon Feb 22, 2010 4:39 pm
Profile YIM
Rookie
User avatar

Joined: Sat Jul 18, 2009 10:16 am
Posts: 108
Location: Never!Land
Post Re: FAQs
Nocture wrote:
Για τα critical να τονίσω ότι εξετάζεται η περίπτωση extra πίνακα random events (από διπλασιασμό μέχρι διάφορα effects όπως ακρωτηριασμούς κτλ)


Η προηγούμενη έκδοση του παιχνιδιού είχε optional κανόνες για ακρωτηριασμούς. Ήταν σπάνιοι αλλά συνέβαιναν και το βασικότερο δεν ήταν μόνο για jedi με lightsabers (ενώ τώρα μονο jedi με το ανάλογο Talent μπορούν να πετύχουν κάτι τετοιο).
Ήταν στο Heroes Guide pg126 αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά.

Όσον αφορά στο retraining σκεφτόμουνα κάτι της τάξης του 4Ε, δηλαδή σε κάθε νέο επίπεδο μπορείς να αλλάξεις ένα Feat, Talent, ή Skill.
Ανάφερα το θέμα του retraining γιατί το να έχεις αποφασίσει από το 1ο επίπεδο το ακριβές progression του χαρακτήρα σου καταστρέφει την δυναμική ανάπτυξη της προσωπικότητας του χαρακτήρα ή περιορίζει την αποδοτικότητα του. Ο jedi μπορεί να πέσει στην σκοτεινή πλευρά, ο έντιμος στρατιώτης μπορεί να μπλέξει με κακοποιά στοιχεία και έγκλημα. Όλα αυτά αλλάζουν το progression αλλά είναι στοιχεία που δίνουν ενδιαφέρον και δυναμικότητα στο παιχνίδι. Με το να μην υπάρχει καθόλου δυνατότητα retraining ένας χαρακτήρας που αλλάζει κατεύθυνση γίνεται ψιλό-άχρηστος.
Δεν διαφωνώ πάντως πως πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο αλλίως οι παίκτες δεν θα υπολογίζουν τις επιπτώσεις των επιλογών τους, αλλά αν δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής δεν θα βλέπουμε ενδιαφέρουσες (από άποψη ιστορίας και drama) επιλογές ή ακόμα χειρότερα τέτοιες αλλαγές θα έχουν αποφασιστεί από την δημιουργία του χαρακτήρα και δεν θα είναι απόρροιες δυναμικών καταστάσεων και role-playing.

_________________
And still the men chatted pleasantly, and smiled. Was it possible they heard not? Almighty God! -- no, no? They heard! -- they suspected! -- they KNEW! -- they were making a mockery of my horror! -- this I thought, and this I think. But anything was better than this agony! Anything was more tolerable than this derision! I could bear those hypocritical smiles no longer! I felt that I must scream or die! -- and now -- again -- hark! louder! louder! louder! LOUDER! --

"Villains!" I shrieked, "dissemble no more! I admit the deed! -- tear up the planks! -- here, here! -- it is the beating of his hideous heart!"
- Edgar Allan Poe, The Tell-Tale Heart


Mon Feb 22, 2010 7:08 pm
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: FAQs
Azarel wrote:
Δεν διαφωνώ πάντως πως πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο αλλίως οι παίκτες δεν θα υπολογίζουν τις επιπτώσεις των επιλογών τους, αλλά αν δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής δεν θα βλέπουμε ενδιαφέρουσες (από άποψη ιστορίας και drama) επιλογές ή ακόμα χειρότερα τέτοιες αλλαγές θα έχουν αποφασιστεί από την δημιουργία του χαρακτήρα και δεν θα είναι απόρροιες δυναμικών καταστάσεων και role-playing.


Θα εξεταστεί ανά περίπτωση. Ϊσως με την ολοκλήρωση/κατάκτηση ενός destiny να δίδεται και η δυνατότητα για κάποια τέτοια αλλαγή. Θα το δούμε.

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Mon Feb 22, 2010 9:45 pm
Profile YIM
I try to become Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Thu Jan 21, 2010 5:46 pm
Posts: 666
Location: Location, Location!
Post Re: FAQs
Σχετικά με το retraining, θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι. Όπως έχω ξαναπεί σε προηγούμενο post, θα δοθεί πολύ μεγάλη βάση στο RP. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα, τα οποία πρόκειται να εξηγήσω με παραδείγματα. Εάν τα θεωρήσετε ακραία, μην ανησυχείτε, είναι απλά παραδείγματα.

Πρώτον, είναι μη αποδεκτό να γίνει κάποια αλλαγή σε ένα στοιχείο ενός χαρακτήρα το οποίο τον χαρακτηρίζει. Ένας απατεωνίσκος που από την αρχή του campaign λέει πολύ καλά ψέματα, δεν μπορεί να αλλάξει το Deception με κάτι άλλο λέγοντας απλά ότι θέλει να αρχίσει να λέει την αλήθεια και να είναι τίμιος. Θα συνεχίσει να γνωρίζει την τέχνη της ψευδομαρτυρίας για όλη του τη ζωή. Ένας Noble, με το Educated Talent, θα συνεχίσει να είναι Educated για όλη του τη ζωή. Ένας Soldier με το Martial Arts feat θα συνεχίσει να γνωρίζει πολεμικές τέχνες, δεν μπορεί να το "ξεμάθει", είναι απλά αδύνατο. Και αυτό που δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύσει και δεν είναι απλό παράδειγμα, είναι τα skills τα οποία έχουν το Intelligence σαν βασικό στατιστικό. Knowledges, Mechanics και Use Computer, δεν υπάρχει περίπτωση να μπορούν να αλλαχθούν γιατί πρόκειται για γνώσεις

Δεύτερον, εάν θα έρθει η στιγμή να κάνετε κάποιο retraining, θα μπορέσετε να το κάνετε σε skills και feats τα οποία καθ' όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν έχετε χρησιμοποιήσει πολύ. Αν για παράδειγμα, ένας Jedi δεν χρησιμοποιούσε ποτέ τα Acrobatics ή ελάχιστα, τότε έχει δικαίωμα να τα αλλάξει όταν έρθει η ώρα. Παρατηρήστε, τέλος, ότι μίλησα μόνο για skills και feats. Στα talents γενικά θα ήθελα να είμαστε λίγο πιο αυστηροί εμείς οι κακοί GM γιατί είναι μία πολύ καλή πηγή RP. Άλλωστε τα talents εκφράζουν πιο πολύ τη γενική προσωπικότητα ενός χαρακτήρα μέσα στο παιχνίδι και, ακόμα και αν ένας καλός και πιστός Soldier συναναστραφεί με κακά στοιχεία και εγκληματίες και γίνει και ο ίδιος κακός, το παρελθόν του δεν παύει να υπάρχει, κάποτε ήταν ένας καλός στρατιώτης.

Αυτά από εμένα.

_________________
Πεθαμένος: Αλήθεια, Άγγελε, ο Θεός δε βλέπει τα φοβερά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος; Τη φτώχεια, την ανεργία, την εκμετάλλευση... Δεν τα ξέρει όλα αυτά;
Άγγελος: Φυσικά και τα ξέρει!
Πεθαμένος: Και τι λέει;
Άγγελος: "Ας με κάνανε κι εμένα Πρωθυπουργό για μια μέρα και θα 'βλεπες!"

Αρκάς: Η Ζωή Μετά
_______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ .

Αστερίξ: Οβελίξ, αντί να τσακώνεσαι προσπάθησε να μάθεις πού είναι οι αιχμάλωτοι
Οβελίξ: Αστερίξ, δεν γίνεται τίποτα. Πριν από τη μπούφλα δεν θέλουν να απαντήσουν και μετά δεν μπορούν


Mon Feb 22, 2010 11:34 pm
Profile
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post Re: FAQs
Nocture wrote:
Για τα critical να τονίσω ότι εξαιτάζεται η περίπτωση extra πίνακα random events (από διπλασιασμό μέχρι διάφορα effects όπως ακρωτηριασμούς κτλ) τύπου pathfinder προσαρτημένο στο μέλλον.


mhm...

Πέρα των προσωπικών ενδοιασμών που έχω για τα critical tables, γενικώς & συγκεκριμένα για το SW (loss of narrative control, not fitting το abstract των HPs, η αυξημένη πιθανότητα να στο σκάσει κάνας random mook αντί τη δραματική στιγμή ο μεγάλος κακός), αυτό που θα συμβούλευα να keep in mind είναι το: critical fishing

i.e. την περίπτωση που τα αποτελέσματα να είναι δραστικά enough ώστε όποιος σκάσει το 1ο critical στη μάχη να έχει ξαφνικά πολύ αυξημένες τις πιθανότητες να κερδίσει (πιο πολύ από ότι έχει τώρα / κανονικά)

Αυτό οδηγεί από τη μία σε αυξημένο deviation για τα outcomes των μαχών & από την άλλη δυναμώνει τα builds που βασίζονται σε όγκο επιθέσεων / αυξημένη πιθανότητα για crit (το λεγόμενο "critical fishing" - και δεν εννοώ κάποιων να κάνει εξ επίτηδες κάνα τρελά optimized build, απλώς το γενικώς είδος character options).

Αυτό ήταν το πρόβλημα που είχε η μάχη στο d20 / d20 Rev. version από κάποιο επίπεδο & μετά: Jedi με crit builds & τα αντίστοιχα έκοβαν τα πάντα. Αλλά διάφορα από τα στοιχεία στο οποίο οφείλονταν αυτό (π.χ. διαχωρισμός HPs / WPs) δεν υπάρχουν πλέον, οπότε η κατάσταση δεν είναι τόσο δεινή από άποψη κανόνων.

Just putting this on the table.


Υ.Γ. Και εγώ είμαι fan της ιδέας κάποιας μορφής retraining. Δεν είναι ανάγκη να έχει σχέση με ότι του κάπνισε κάποιου / optimizing λόγους, αλλά ειδικά & όπως κατάλαβα το campaign θα έχει βάθος χρόνου πολλές απόψεις μπορούν να αλλάξουν για το που θα ήθελε ένας παίχτης να κατευθυνθεί (rules-wises & στην προσωπική του ιστορία) ο PC του μετά από, π.χ. 1 χρόνο παιχνιδιού, & πριν καν για επιλογές από πριν καν δει πως του κολλάει στο actual παιχνίδι (τα emergent qualities που λέγαμε :wink:).

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Mon Feb 22, 2010 11:47 pm
Profile
I try to become Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Thu Jan 21, 2010 5:46 pm
Posts: 666
Location: Location, Location!
Post Re: FAQs
Σχετικά με τα criticals, επειδή το έχω ψάξει λίγο, είναι ένα θέμα όχι και τόσο σημαντικό. Ο λόγος είναι απλός, επειδή και οι κανόνες που υπάρχουν είναι πολύ απλοί. Όλα τα όπλα κάνουν επί 2 damage μόνο στο 20.
Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένα feat που λέγεται Triple Crit, στο οποίο επιλέγεις ένα όπλο ή μια ομάδα όπλων και κάνεις επί 3 damage. Και τέλος υπάρχουν και ένα ή δύο talents (μάλλον ένα) το οποίο απλά το critical threat το κάνει 19-20, από σκέτο 20, και το talent αυτό έχει πολλά prerequisites. Οπότε, δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να δημιουργήσει χαρακτήρα που να στηρίζεται στο να "κόβει" με πολλά criticals.
Επίσης, ο κανόνας για τα criticals είναι ότι στο 20, πετυχαίνεις αυτόματα και κάνεις και επί 2 damage. Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει τόσο απλό (και απίστευτα βαρετό κατά τη δική μου άποψη πάντοτε). Θα χρειαστεί να μπει ένα όμορφο flavour το οποίο θα δώσει στο παιχνίδι και κάτι το μη αναμενόμενο, το οποίο μπορεί να αλλάξει και τη ροή ενός session, προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο, με θεαματικό τρόπο, δηλαδή καθαρά από τον παράγοντα τύχη.

Τέλος, να προσθέσω κάτι τελευταίο για το retraining. Βρε παιδιά, ας αρχίσει το campaign με το καλό, ας προχωρήσουμε λίγο και ας μεγαλώσουμε levels και αν προκύψει κάτι το συζητάμε αργότερα. Είναι πολύ νωρίς ακόμα να συζητάμε για τόσο ειδικά θέματα.

Αυτά από εμένα.

_________________
Πεθαμένος: Αλήθεια, Άγγελε, ο Θεός δε βλέπει τα φοβερά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος; Τη φτώχεια, την ανεργία, την εκμετάλλευση... Δεν τα ξέρει όλα αυτά;
Άγγελος: Φυσικά και τα ξέρει!
Πεθαμένος: Και τι λέει;
Άγγελος: "Ας με κάνανε κι εμένα Πρωθυπουργό για μια μέρα και θα 'βλεπες!"

Αρκάς: Η Ζωή Μετά
_______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ .

Αστερίξ: Οβελίξ, αντί να τσακώνεσαι προσπάθησε να μάθεις πού είναι οι αιχμάλωτοι
Οβελίξ: Αστερίξ, δεν γίνεται τίποτα. Πριν από τη μπούφλα δεν θέλουν να απαντήσουν και μετά δεν μπορούν


Tue Feb 23, 2010 12:22 am
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: FAQs
Συμφωνώντας με τον Σωκράτη θα πω ότι το Critical Tree έχει πεθάνει. Συμφωνόντας με όλους σας θα πω για το Retraining πως κατανοώ σε βάθος χρόνου τι σημασία έχει για τους χαρακτήρες σας. Δεν θα είμαστε απόλυτοι σε τέτοια θέματα. Θα βοηθήσουμε και τους έμπειρους και τους άπειρους να μη φτιάξουν άχρηστους χαρακτήρες και θα τους εξηγούμε που οδηγεί αυτό που φτιάχνουν. Από εκεί και πέρα καλή διάθεση να υπάρχει και RP λόγος για όλα και όλα γίνονται.

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Tue Feb 23, 2010 9:25 am
Profile YIM
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post Re: FAQs
Για να είμαι σίγουρος ότι δε θυμάμαι λάθος, για ένα repeat του πότε ακριβώς στο timeline του Old Republic θα είμαστε.

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Wed Feb 24, 2010 8:26 pm
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: FAQs
2 Χρόνια πριν από τα Mandalorian Wars
We start the campaign during Restoration Period Year 3968 BBY moving to 3967 BBY. The mandalorian wars start 3965 BBY

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Wed Feb 24, 2010 9:34 pm
Profile YIM
Rookie
User avatar

Joined: Sat Jul 18, 2009 10:16 am
Posts: 108
Location: Never!Land
Post Re: FAQs
Κοιτάξτε λίγο τους κανόνες για grapple (σελ. 153) καθώς και τα feat Pin και Crush. Φαίνεται το Crush να είναι άχρηστο (σου επιτρέπει να κάνεις αυτόματα bludgeoning unarmed damage σε pinned opponents) καθότι για να κάνεις κάποιον Pin πρέπει να κερδίσεις το opposed grapple check το οποίο αν το κερδίσεις μπορείς να κάνεις αυτόματα ζημιά στον αντίπαλό σου με ένα light όπλο (το unarmed attack είναι light όπλο).

_________________
And still the men chatted pleasantly, and smiled. Was it possible they heard not? Almighty God! -- no, no? They heard! -- they suspected! -- they KNEW! -- they were making a mockery of my horror! -- this I thought, and this I think. But anything was better than this agony! Anything was more tolerable than this derision! I could bear those hypocritical smiles no longer! I felt that I must scream or die! -- and now -- again -- hark! louder! louder! louder! LOUDER! --

"Villains!" I shrieked, "dissemble no more! I admit the deed! -- tear up the planks! -- here, here! -- it is the beating of his hideous heart!"
- Edgar Allan Poe, The Tell-Tale Heart


Thu Feb 25, 2010 6:14 pm
Profile
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post Re: FAQs
Azarel wrote:
Κοιτάξτε λίγο τους κανόνες για grapple (σελ. 153) καθώς και τα feat Pin και Crush. Φαίνεται το Crush να είναι άχρηστο (σου επιτρέπει να κάνεις αυτόματα bludgeoning unarmed damage σε pinned opponents) καθότι για να κάνεις κάποιον Pin πρέπει να κερδίσεις το opposed grapple check το οποίο αν το κερδίσεις μπορείς να κάνεις αυτόματα ζημιά στον αντίπαλό σου με ένα light όπλο (το unarmed attack είναι light όπλο).


Το FAQ λέει:

Quote:
Q: Grappling seems to involve a lot of different rules: grab, grapple, pin, trip, crush, throw, opposed grapple checks, and three different rules on escaping. How does it all work?


A: It’s actually simpler than it looks! There are only three states: grabbed, grappled, and pinned. All the other rules (pin, trip, grab attack, crush, throw, opposed grapple check, and escape) are just different ways of moving between the three states.

Untrained attackers can only grab. Trained attackers (those who have either the Pin or Trip feat) can improve their grabs into an improved hold called a grapple. Grapples are harder to escape from, and also allow you to immobilize your enemy, knock them prone, and even cause damage.


Q: How do you grab an enemy?

A: Make an unarmed melee attack roll, as a standard action. If successful, the enemy is grabbed.

An untrained attacker (one without the Pin or Trip feats) suffers a -5 penalty on the melee attack roll. A trained attacker (one who has either the Pin or Trip feat) can immediately try to improve his grab into a grapple, as part of the same standard action.


Q: What are the effects of being grabbed?

A: A grabbed enemy cannot move from his square, and also suffers a -2 penalty on attack rolls unless he's using a natural weapon or a light weapon.

The target remains grabbed until he escapes, or until the attacker improves the grab into a grapple.


Q: How do you grapple an enemy?

A: When a trained attacker (one who has the Pin or Trip feats) makes a successful grab attack, he can immediately try to improve his grab into a grapple as part of the same standard action.

Once a trained attacker has grabbed the enemy, both fighters immediately make an opposed grapple check. If the attacker's check result equals or exceeds the defender's result, the defender becomes grappled.


Q: What are the effects of being grappled?

A: The effects are exactly the same as the grabbed state: the target cannot move from his square, and also suffers a -2 penalty on attack rolls unless he's using a natural weapon or a light weapon. However escape from grappled is more difficult, and the attacker additionally gets the benefit of his chosen grappling style: Pin (possibly including Crush), Trip (possibly including Throw), or a close-range hit with a light weapon.

The target remains grappled until he escapes, or until the attacker knocks him prone with the Trip feat.


Q: How do you pin an enemy?

A: If the attacker is using the Pin feat, and wins the opposed grapple check, the target becomes pinned. (Note that any pinned target will always be grappled as well, since the attacker made a successful opposed grapple check to perform the pin.) [SOURCE]


Q: What are the effects of being pinned?

A: A pinned target cannot move or take any actions, and also loses his Dexterity bonus to Reflex Defense. The target remains pinned for one round, until the attacker's next turn.

In each subsequent round, the attacker can try to maintain the Pin by making another opposed grapple check. If the attacker doesn't maintain the Pin, the target ceases being pinned but is still grappled. [SOURCE #1] [SOURCE #2]


Q: When trying to maintain a Pin, does the attacker have to roll both the melee attack roll and the opposed grapple check, each round?

A: No. A melee attack roll is only used to initiate a grab. If the target is already grabbed, grappled, or pinned, the attacker can proceed directly to the opposed grapple check. [SOURCE]


Q: A pinned defender loses his Dexterity bonus to Reflex Defense. Does the attacker lose his Dexterity bonus, too?

A: No. The attacker has more freedom of movement than the defender does.


Q: When the attacker makes an opposed grapple check to strike with a light or natural weapon, does he have to make an attack roll with the weapon, too?

A: No. There are only three die rolls:

1. A melee attack roll to grab (if the target wasn’t already grabbed, grappled, or pinned)
2. An opposed grapple check
3. Damage dice for the weapon

Q: If the defender wins the opposed grapple check, does that mean he escapes from the grab or grapple?

A: No. When the defender wins the opposed grapple check, that only means that the attack has failed: the attacker doesn’t get to Pin, Trip, or hit with a natural or light weapon. However the defender is still either grabbed or grappled, exactly as before. [SOURCE]


Q: So how does the defender escape from a grab? From a grapple? From a pin?

A: Escaping from grabbed is easy: as a standard action, the defender can break free from a number of grabs equal to his level. No roll is required; success is automatic.

Escaping from grappled is harder: as a standard action during his turn, the defender must make an Acrobatics check (DC = the attacker's last opposed grapple check result).

You can escape from pinned only by winning the opposed grapple check during the attacker's turn. If the attacker fails to maintain his pin, the hold is reduced to a grapple.

The attacker can also perform grabs and grapples from a distance by using a net. If grabbed or grappled in a net, escape is a full-round action requiring a DC 15 Acrobatics check or a DC 20 Strength check. [SOURCE #1] [SOURCE #2]


Q: While grabbed or grappled (but not pinned), can I still fight?

A: Yes. However you cannot move from your square, and you suffer a -2 penalty on attack rolls unless using a natural weapon or a light weapon.


Q: While pinned, can I still... Fight with a light weapon? Use a Force power? Use Acrobatics to escape? Make a Strength check to break free? Use Adept Negotiator? Enter a Serenity trance? Block and Deflect? Cut my way out with a lightsaber?

A: No. While pinned, the defender "can't move or take any actions." The only way to escape from a Pin is by winning the opposed grapple check on the attacker's turn. Until then, you cannot do anything at all. [SOURCE #1] [SOURCE #2] [SOURCE #3]


Q: Could you please give an example of grappling and pinning?

A: Sure. Say that Amy has the Pin feat, while Bob is the poor schmuck who's getting his arm twisted.

Round 1 - Amy wants to pin Bob:

1. She makes an unarmed attack roll and succeeds (Bob is now grabbed).
2. She makes an opposed grapple check and succeeds.
3. Bob is now grappled, and also pinned for one round.

Bob gets no actions for this round because he's pinned.

Round 2 - Amy wants to maintain the pin:

1. She tries an opposed grapple check to maintain her pin for another round, but fails.
2. Bob is no longer pinned, but he is still grappled.

Since Bob isn't pinned anymore, he can act. He tries to escape the grapple:

1. He makes an Acrobatics check and succeeds.
2. Amy is no longer grappling Bob; he has escaped.

Round 3 - Amy wants to grapple again, but instead of attempting a Pin this time, she just wants to stab Bob with a knife.

1. She makes an unarmed attack roll and succeeds.
2. She make an opposed grapple check and succeeds.
3. Bob is grappled again, and also takes damage from the dagger.

On Bob's turn, he can attack Amy (at a -2 penalty, since he's grappled) or he can attempt escape again with another Acrobatics roll. [SOURCE]


Δηλαδή αυτό που κάνει το 'Crush' είναι ότι όταν χρησιμοποιείς το 'Pin' για να κάνεις των στόχο Pinned, αντί να του κάνεις απλά damage με το light / natural weapon σου, κάνεις επιπλέον & κάποιο damage (ίσο με το unarmed / claw σου). Pin & damage (για το κόστος του ενός επιπλέον Feat) vs. μόνο damage - και & στις 2 περιπτώσεις ο αντίπαλος είναι Grappled.

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Last edited by YoMaster on Thu Feb 25, 2010 6:43 pm, edited 1 time in total.



Thu Feb 25, 2010 6:28 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.