View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Sep 20, 2019 6:47 pm



Reply to topic  [ 9 posts ] 
 SET BLASTERS ON STUN! Why? 
Author Message
Am I a bot?

Joined: Thu Jun 07, 2007 3:29 pm
Posts: 9
Post SET BLASTERS ON STUN! Why?
Δυστυχως το μυαλο μου κ η καρδια μου ανηκουν στο προηγουμενο συστημα :P επαιζα λιγο λαθος το stun setting στα οπλα αλλα οταν το διαβασα νομιζω πως δεν υπαρχει λογος υπαρξης. Να κανουμε ενα δικο μας αχταρμα ή θα το παιζουμε by the book?

_________________
Teh botchman cometh!


Thu Apr 15, 2010 8:15 am
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
By the book for now...

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Thu Apr 15, 2010 9:41 am
Profile YIM
Regular Hobby Writter
User avatar

Joined: Sun Jan 27, 2008 8:46 pm
Posts: 432
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Blasters have stun settings?

_________________
The rumors about my demise where slightly exaggerated.
Oscar Wild.


Thu Apr 15, 2010 6:13 pm
Profile YIM
I try to become Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Thu Jan 21, 2010 5:46 pm
Posts: 666
Location: Location, Location!
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Ω ναι και γενικά το stun setting είναι πολύ καλό. Ουσιαστικά αυτό που γίνεται είναι να κατεβαίνει το Condition Track πιο γρήγορα από ότι με το Lethal Damage, χάνοντας φυσικά σε damage.

Το σύστημα πάει ως εξής:

Για παράδειγμα έχεις ένα Blaster Pistol που κάνει 3d6 damage και το βάζεις σε stun setting. Όταν πετυχαίνεις το στόχο σου ρίχνεις τα ζάρια για το damage. Το damage που θα κάνεις είναι το μισό από το αποτέλεσμα που θα φέρεις. Πχ φέρνεις 15, ο στόχος σου θα φάει 7 damage (always rounded down). Όμως υπάρχουν δύο καλά. Πρώτον, εάν το damage, πριν μειωθεί στο μισό, είναι ίσο ή ξεπερνάει το damage threshold του στόχου σου, ο στόχος δεν θα πέσει -1 (όπως θα έπεφτε κανονικά με το lethal) αλλά -2 conditions. Το δεύτερο καλό είναι για τις περιπτώσεις που κυνηγάς στόχους ζωντανούς. Εάν κάνεις damage που ξεπερνάει το damage threshold (πριν το ρίξεις στο μισό πάντα) και ο στόχος πέσει με το χτύπημα αυτό στο -5 condition τότε απλά πέφτει λιπόθυμος ό,τι και να γίνει.

Να ξέρετε φυσικά ότι αυτό ισχύει μόνο για living beings. Τα ρομποτάκια είναι immune στο stun damage. Άλλωστε για τα ρομποτάκια υπάρχει το ion, το οποίο λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.

Να ξέρετε επίσης ότι για να αλλάξετε από stun σε lethal και το αντίθετο μέσα στη μάχη είναι swift action.

_________________
Πεθαμένος: Αλήθεια, Άγγελε, ο Θεός δε βλέπει τα φοβερά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος; Τη φτώχεια, την ανεργία, την εκμετάλλευση... Δεν τα ξέρει όλα αυτά;
Άγγελος: Φυσικά και τα ξέρει!
Πεθαμένος: Και τι λέει;
Άγγελος: "Ας με κάνανε κι εμένα Πρωθυπουργό για μια μέρα και θα 'βλεπες!"

Αρκάς: Η Ζωή Μετά
_______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ .

Αστερίξ: Οβελίξ, αντί να τσακώνεσαι προσπάθησε να μάθεις πού είναι οι αιχμάλωτοι
Οβελίξ: Αστερίξ, δεν γίνεται τίποτα. Πριν από τη μπούφλα δεν θέλουν να απαντήσουν και μετά δεν μπορούν


Mon Apr 19, 2010 10:38 pm
Profile
Rookie
User avatar

Joined: Sat Jul 18, 2009 10:16 am
Posts: 108
Location: Never!Land
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Εγώ έχω να αντιπροτείνω τις ακόλουθες αλλαγές (όπου με κόκκινο η παρέκλιση από τους κανόνες):

1)Stun damage is halved before being subtracted from victim's current hitpoints.
2)If the stun damage (before being halved) would reduce the victim's current hitponts to 0, then he moves -5 steps down the condition track and is knocked uncoscious. The victim only subtracts half the stun damage from his current HP as normal.
3)If the stun damage (before being halved) equals or exceeds the target's damage threshold, the target moves -2 steps instead of -1 step on the condition track.
4)A creature knocked unconscious by a stunning effect does not die if it rolls a natural 1 on its Constitution check to regain consciousness or if it fails the check by 5 or more points. It simply remains uncoscious.
5)A creature knocked unconscious by a stunning effect does not suffer a persistant condition if he fails its Constitution check to regain consciousness and so he does not require surgery or 8 hours of uninterrupted sleep to recover. A failed Constitution check just means it takes longer for him to wake up.

Προτείνω αυτές τις αλλαγές πρώτον γιατί δεν μου φαίντεται λογικό δύο άτομα που πέφτουνε αναίσθητα από ζημία το ένα από lethal (good ol' blaster fire) και το άλλο από stun damage (think tazzer) να συνέρχονται με τον ίδιο αριθμό HP. Το θύμα του stun θα έχει ελαφρώς περισσότερα HP που είναι και πιο λογικό. Επίσης, το να θες εγχείρηση επειδή έφαγες stun είναι χαζό και δεν συνδράμει ούτε με την κοινή λογική αλλά ούτε και με το Star Wars Lore.

Αυτά είχα να πω, αλλά σας προκαλώ και να δοκιμάσετε σε κάποια περιπέτεια να δείτε πως δουλεύει το stun να δείτε αν θα δουλεύει όπως το βλέπουμε στις ταινίες και στις υπόλοιπες πηγές lore. Μάλλον θα απογοητευτείτε...

Α, και στους munchkins που θα πούνε ότι "θα βαρέσω πρώτα μερικές lethal και μετά stun", εκτός και αν έχεις το battle analysis talent (σου επιτρέπει να καταλάβεις ποιοί από τους σύμμαχούς σου ή εχθρούς σου έχουν λιγότερα από τα μισά τους HP) δεν υπάρχει τίποτα άλλο στους κανόνες που να σου επιτρέπει να δεις σε τι κατάσταση ακριβώς είναι κάποιος ώστε να προσαρμόσεις ανάλογα την ζημιά σου :P .

_________________
And still the men chatted pleasantly, and smiled. Was it possible they heard not? Almighty God! -- no, no? They heard! -- they suspected! -- they KNEW! -- they were making a mockery of my horror! -- this I thought, and this I think. But anything was better than this agony! Anything was more tolerable than this derision! I could bear those hypocritical smiles no longer! I felt that I must scream or die! -- and now -- again -- hark! louder! louder! louder! LOUDER! --

"Villains!" I shrieked, "dissemble no more! I admit the deed! -- tear up the planks! -- here, here! -- it is the beating of his hideous heart!"
- Edgar Allan Poe, The Tell-Tale Heart


Wed Apr 21, 2010 12:33 am
Profile
I try to become Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Thu Jan 21, 2010 5:46 pm
Posts: 666
Location: Location, Location!
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Azarel wrote:
Αυτά είχα να πω, αλλά σας προκαλώ και να δοκιμάσετε σε κάποια περιπέτεια να δείτε πως δουλεύει το stun να δείτε αν θα δουλεύει όπως το βλέπουμε στις ταινίες και στις υπόλοιπες πηγές lore. Μάλλον θα απογοητευτείτε... :P .


Βασικά, σε εμένα υπάρχουν ήδη παίχτες που χρησιμοποιούνε stun damage στα όπλα τους (αυτά που έχουν stun damage φυσικά). Προς το παρόν, λόγω του ότι οι παίχτες δεν κάνουν μεγάλη ζημιά λόγω χαμηλού level δεν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν damage threshold ακόμα. Πάντως δεν θα έλεγα ότι είναι απογοήτευση να ρίξεις έναν παίχτη 2 από τα 5 conditions κάτω.

Azarel wrote:
2)If the stun damage (before being halved) would reduce the victim's current hitponts to 0, then he moves -5 steps down the condition track and is knocked uncoscious. The victim only subtracts half the stun damage from his current HP as normal.


Πιστεύω μια τέτοιου είδους αλλαγή δεν έχει νόημα και γενικά είναι πολύπλοκη, και για τους παίχτες και για τους GMs.

Azarel wrote:
4)A creature knocked unconscious by a stunning effect does not die if it rolls a natural 1 on its Constitution check to regain consciousness or if it fails the check by 5 or more points. It simply remains uncoscious.
5)A creature knocked unconscious by a stunning effect does not suffer a persistant condition if he fails its Constitution check to regain consciousness and so he does not require surgery or 8 hours of uninterrupted sleep to recover. A failed Constitution check just means it takes longer for him to wake up.

Προτείνω αυτές τις αλλαγές πρώτον γιατί δεν μου φαίντεται λογικό δύο άτομα που πέφτουνε αναίσθητα από ζημία το ένα από lethal (good ol' blaster fire) και το άλλο από stun damage (think tazzer) να συνέρχονται με τον ίδιο αριθμό HP. Το θύμα του stun θα έχει ελαφρώς περισσότερα HP που είναι και πιο λογικό. Επίσης, το να θες εγχείρηση επειδή έφαγες stun είναι χαζό και δεν συνδράμει ούτε με την κοινή λογική αλλά ούτε και με το Star Wars Lore.


Αυτό που προτείνεις δεν είναι κάποια αλλαγή, αλλά ισχύει ήδη. Απλά βγαίνει κάπως από τα συφραζόμενα, τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω. Στο παραπάνω quote γράφει: It simply remains uncoscious.. Δεν γράφει πουθενά ότι μένει λιπόθυμο και ότι ένα ακόμα condition γινεται persistent, γιατί αν ίσχυε θα το έλεγε σίγουρα. Ειδικά το βιβλίο αυτό κάτι τέτοιες μικρές λεπτομέριες τις τονίζει. Τώρα γιατί αυτό το θέμα δεν το ανέφερε... τι να πω, μάλλον το ξεχάσανε οι χαζοί.

_________________
Πεθαμένος: Αλήθεια, Άγγελε, ο Θεός δε βλέπει τα φοβερά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος; Τη φτώχεια, την ανεργία, την εκμετάλλευση... Δεν τα ξέρει όλα αυτά;
Άγγελος: Φυσικά και τα ξέρει!
Πεθαμένος: Και τι λέει;
Άγγελος: "Ας με κάνανε κι εμένα Πρωθυπουργό για μια μέρα και θα 'βλεπες!"

Αρκάς: Η Ζωή Μετά
_______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ .

Αστερίξ: Οβελίξ, αντί να τσακώνεσαι προσπάθησε να μάθεις πού είναι οι αιχμάλωτοι
Οβελίξ: Αστερίξ, δεν γίνεται τίποτα. Πριν από τη μπούφλα δεν θέλουν να απαντήσουν και μετά δεν μπορούν


Wed Apr 21, 2010 6:23 pm
Profile
I try to become Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Thu Jan 21, 2010 5:46 pm
Posts: 666
Location: Location, Location!
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Μόλις μου ήρθε μια φλασιά. Σε αυτό Azarel έχεις δίκιο. Κάποιος που θα λιποθυμήσει από stun δε χρειάζεται εγχείριση. Εάν όμως έχουν μειωθεί conditions από lethal damage? Για παράδειγμα:

Ένας ήρωας ενάντια σε δύο αντιπάλους, ο ένας με lethal και ο άλλος με stun. Ο lethal του ρίχνει τρία conditions και μετά ο stun, ξεπερνώντας το threshold τον κατεβάζει στο -5. Αυτός ο ήρωας αν αποτύχει στο Constitution check δεν πρέπει να αποκτήσει persistent conditions? Εάν φέρει 1 δεν πρέπει να πεθάνει?

Σύμφωνα με τη λογική, ναι πρέπει. Έστω και ένα condition από lethal να έχει χάσει, βρίσκεται σε κίνδυνο να πεθάνει. Εάν όμως το όλο σκηνικό έχει προκληθεί μόνο από stun damage, τότε συμφωνώ μαζί σου στον πέμπτο κανόνα που θέλεις να βάλεις.

_________________
Πεθαμένος: Αλήθεια, Άγγελε, ο Θεός δε βλέπει τα φοβερά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος; Τη φτώχεια, την ανεργία, την εκμετάλλευση... Δεν τα ξέρει όλα αυτά;
Άγγελος: Φυσικά και τα ξέρει!
Πεθαμένος: Και τι λέει;
Άγγελος: "Ας με κάνανε κι εμένα Πρωθυπουργό για μια μέρα και θα 'βλεπες!"

Αρκάς: Η Ζωή Μετά
_______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ . _______ .

Αστερίξ: Οβελίξ, αντί να τσακώνεσαι προσπάθησε να μάθεις πού είναι οι αιχμάλωτοι
Οβελίξ: Αστερίξ, δεν γίνεται τίποτα. Πριν από τη μπούφλα δεν θέλουν να απαντήσουν και μετά δεν μπορούν


Wed Apr 21, 2010 6:40 pm
Profile
King Spammer
User avatar

Joined: Sat Apr 08, 2006 12:40 pm
Posts: 5058
Location: P.Rafti
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Πάντως επειδή καταλαβαίνω τις αλλαγές που προτίνει και τον λόγο που τις προτίνει ο Κώστας θα δοκιμάσω να κάνω playtest αυτό το πράγμα στο επόμενο session (μόνο στο party μας) για να δω τι γίνεται.

_________________
"Αν δεν μπορείς να προσθέσεις μέρες στην ζωή σου προσθέσε ζωή στις μέρες σου..."
Δημήτρης Κοντοπίδης ετων 30 (πάσχει από θανατηφόρα κληρονομική νόσο).


Wed Apr 21, 2010 6:42 pm
Profile YIM
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Apr 03, 2006 4:33 pm
Posts: 856
Location: Lost in Space
Post Re: SET BLASTERS ON STUN! Why?
Στο party μας θα κανεις playtest to STUN setting??????

_________________
Πιες πιες της ταραχής το κρασί
Πιες πιες μέθα μια νύχτα και συ
Η ζωή σου θ' αλλάξει με μιας
σαν πειρατής θα τριγυρνάς ...


Sun Apr 25, 2010 10:32 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.