View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Sep 21, 2019 5:54 pm



Reply to topic  [ 3 posts ] 
 4th Edition Classes and tips 
Author Message
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post 4th Edition Classes and tips
Nocture wrote:
Μπορούμε να τα κατηγοριοποίουσμε σε dmg dealer, healers etc με βάση δυναμικής? (καθότι κάθε class ανήκει πλέον σε παραπάνω από μια κατηγορία αλλά δεν κάνει πάντα το ίδιο καλά τη δουλειά ενός class που είναι φτιαγμένο για τη κατηγορία).


Σαφώς!

Defender: Fighter, Warden, Battlemind, (Paladin, Swordmage)
Striker: Rogue, Ranger, Warlock, Sorcerer, Barbarian, Monk, (Avenger, Assassin)
Leader: Warlord, Bard, Shaman, Ardent, (Cleric, Runepriest, Artificer)
Controller: Wizard, Druid, Seeker, Psion, (Invoker)

Κάθε Class έχει και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά από κάποιον άλλο Role (από 1 - 2 συνήθως, ανάλογα με το πιο build επιλεγεί, π.χ. ο Warden γίνεται πιο Striker-y ή πιο Controller-y ανάλογα) αλλά ο παραπάνω είναι ο κύριος. Βέβαια, το πως εκφράζεται ο κύριος Role σε κάθε Class διαφοροποιείτε, π.χ. ο Warlock έχει μια τάση για μπόλικα (& περίεργα) single-target debuffs σε σχέση με το Ranger που είναι full-on στο damage & mobility αλλά μόνο αυτά.


By the way, οι παραπάνω είναι οι δόκιμοι όροι & επιμένω σε αυτούς γιατί δεν είναι ακριβώς οι ίδιοι με των MMORGs: dps / damage-dealer, tank / meat-shield, healer (& δευτερεύοντες όπως crowd-control, debuffer, etc.). Π.χ. οι Strikers δεν είναι μόνο damage, το mobility είναι εξίσου σημαντικό αναφορικά με αυτούς (για να μπορούν να κάνουν το μπόλικο damage που κάνουν εκεί που πρέπει & και άλλα Classes κάνουν επίσης μπόλικο damage, όπως Fighter, αλλά αναγκαστικά περιορίζονται στους στόχους), οι Leaders όλοι έχουν το απαραίτητο minimum healing, αλλά αυτό δεν είναι το μόνο πράγμα που κάνουν all-the-time, έχοντας δυνατότητας για damage, buffs, debuffs, tactical tricks (movements / forced movement) ανάλογα με το Class / build, ή οι Defenders δεν είναι μόνο να τρώνε ξύλο & τίποτ'άλλο (δίνουν επίσης & εξίσου σημαντικό είναι να κόβουν το mobility των αντιπάλων ή άλλα τέτοια κόλπα).


Και ανά Power Source πιο ξεκάθαρα:

Martial: Fighter (Defender), Rogue (Striker), Ranger (Striker), Warlord (Leader)
Arcane: Warlock, (Striker), Sorcerer (Striker), Bard (Leader) Wizard (Controller), (Swordmage (Defender), Artificer (Leader))
Primal: Warden (Defender), Barbarian (Striker), Shaman (Leader), Druid (Controller), Seeker (Controller)
Psionic: Battlemind (Defender), Monk (Striker), Ardent (Leader), Psion (Controller)
(Divine: Paladin (Defender), Avenger (Striker), Cleric (Leader), Runepriest (Leader), Invoker (Controller))
(Shadow: Assassin (Striker))


Υ.Γ. Μία, π.χ., από τις διαφοροποιήσεις με τα SubClasses στα Essentials είναι ότι εμφανίζονται για πρώτη φορά builds που είναι διαφορετικό Role (ή και Power Source) από το Class μέχρι στιγμής: Fighter - Slayer (Striker), Ranger - Scout (Controller), & Druid - Sentinel (Leader).

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Last edited by YoMaster on Sat Jan 15, 2011 4:55 pm, edited 1 time in total.



Sat Jan 15, 2011 4:40 pm
Profile
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post Re: New Campaign 4th Edition Dark Sun
Cataphract wrote:
2)Hybrid (αν υπάρχει αυτή η επιλογή) Fighter/Psion

Αχ ναι, ξέχασα να τα αναφέρω.

Hybrids είναι μια επιλογή από το PHB3 για το character creation (& μόνο τότε, δε μπορείς να γίνεις Hybrid πιο μετά) & ή βασική ιδέα περίπου Dual-Classing: διαλέγεις 2 Classes & παίρνεις πρακτικά τα μισά από τα βασικά abilities (ή πιο αδύναμες μορφές) και από τα δύο & από εκεί και πέρα όλα τα Powers που διαλέγεις μπορεί να είναι και από τα δύο.

Το ίδιο το βιβλίο τους παραθέτει τους κανόνες αυτούς σαν πιο optional από το κλασσικό Class system (ή πλέον τα SubClasses), ειδικά γιατί, όπως αναφέρετε πολλαπλές φορές (& συμφωνώ) πρέπει να έχεις ένα καλό grasp των κανόνων & να κατανοείς τι κάνεις, γιατί κάνοντας random συνδυασμούς είναι ένας από τους πολύ λίγους τρόπους στην 4e να καταλήξεις με χαρακτήρα που να μην εκπληρώνει στο minimum επίπεδο που χρειάζεται κανένα από τα δύο Roles ή γενικώς να έχει άλλα προβλήματα που τα κλασσικά Classes αποφεύγουν εκ φύσεις.

Υπάρχουν, βέβαια, Hybrid συνδυασμοί που δουλεύουν μία χαρά, ακόμη & πολύ καλά (όπως Fighter / Ranger, Avenger / Monk, Paladin / Warlock, Wizard / Psion - προσέξτε πως όλοι αυτοί έχουν το ίδιο main Stat), αλλά πολύ άλλοι... π.χ., άμα μου επιτρέπεται να σχολιάσω, ο Fighter / Psion, εκτός άμα υπάρχει κάποιο combo που δε βλέπω (όχι ίδιο main Stat, μόνο overlapping σε ένα από τα secondary Stats, το οποίο δεν είναι καν & τόσο σημαντικό για το Fighter, το ένα μισό είναι καθαρά για melee ενώ το άλλο αποκλειστικά για ranged, το ένα μισό είναι weapon-using ενώ το άλλο implement-using, που τουλάχιστον στο DS / inherent bonuses δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα - κατ'εμένα, για κάποιον που θέλει κάτι σαν το παλιό Psychic Warrior ο Battlemin είναι καλύτερη επιλογή, που όπως βλέπω είναι το #1 :) ).

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Sun Jan 16, 2011 1:16 pm
Profile
Mega Zuper Spammer
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 4:04 pm
Posts: 1064
Location: Athens, Greece
Post Re: New Campaign 4th Edition Dark Sun
Εξίσου σημασίας στο DS (& σε λίγο & γενικώς στο 4e) είναι τα Themes:

Κάθε χαρακτήρας διαλέγει ένα Theme στο character creation, το οποίο εκφράζει, well, το τι κάνει με τη ζωή του / κάποιο group στο οποίο ανήκει, ή άνηκε (τα Classes πλέον είναι πιο πολύ descriptive, πως το κάνει, παρά prescriptive, τι είναι αυτό που κάνει). Το κάθε Theme, mechanically, δίνει ένα επιπλέον στάνταρντ Encounter Power & τη δυνατότητα ένας χαρακτήρας όταν είναι να αποκτήσει ένα καινούργιο Power στα αντίστοιχα Lvls. να διαλέξει αντί από το Class του αυτό που το Theme έχει διαθέσιμο. Έτσι άμα θέλει μπορεί να αποκτήσει ένα καλό grounding σε ένα δευτερεύον Role, μιας & κάθε Theme έχει ένα Role που το περιγράφει (όπως & αντίστοιχο Power Source).

Τα διαθέσιμα Themes είναι:

Athasian Minstrel (Striker - Martial)
Dune Trader (Leader - Martial)
Elemental Priest (Leader - Primal)
Gladiator (Defender - Martial)
Noble Adept (Controller - Psionic)
Primal Guardian (Defender - Primal)
Templar (Leader - Arcane)
Veiled Alliance (Controller - Arcane)
Wasteland Nomad (Striker - Primal)
Wilder (Striker - Psionic)
Escaped Slave (Striker - Martial) - από το Dragon #390

_________________
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.


Last edited by YoMaster on Mon Jan 17, 2011 12:08 am, edited 1 time in total.



Sun Jan 16, 2011 1:37 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.